Kom godt fra start som kommende erhvervsdrivende

Som nystartet virksomhed kan pengene være små – men udgifterne til markedsføring, virksomhedsprofil, website, logo, SEO-tekstforfatning, billeder, sociale medier, skilte, reklamer etc. – være høje. Vi har lavet en pakkeløsning hvor du får alt det I har brug for. Vi hjælper jer godt fra start med alt der skal til indenfor markedsføring når man skal godt fra start.

Vi hjælper jer godt fra start

Spørgsmålene kan være mange når man som kommende erhvervsdrivende skal have lavet eksempelvis et website, butiksfacade og e-mailadresser. Vi hjælper jer godt fra start ved at stille dig rigtige spørgsmål og dermed løse de opgaver der kan opstå i forbindelse med projektet. Vi vejleder eksempelvis i oprettelse af jeres e-mailadresser, og laver løbende forståelige vejledninger til hvordan man eksempelvis opsætter e-mailen på sin telefon.

Support

Vi er altid klar til at hjælpe vores kunder i brugen af vores systemer. Derfor tilbyder vi fjernsupport til brugen af vores systemer til vores kunder de første tre måneder. Efterfølgende er det altid muligt at kontakte os indenfor åbningstiden med  spørgsmål til support. Se vores supportplatform her: Boost support Det er også muligt at tilkøbe vores løsning ”Drift af digital tilstedeværelse” som overtager alt drift af jeres markedsføring – support vil dermed ikke være nødvendigt.
Læs om ”Drift af digital tilstedeværelse” her

Ingen uforudsete udgifter

Vores produkt sikrer at jeres kommende virksomhed ikke støder på uforudsete udgifter. Vores priser er 100% gennemsigtige.